torstai 27. marraskuuta 2014

Sotkujen selitykset

Kaikki me varmasti tiedämme nuo sotkut joita on joka puolella ympäri kaupunkiamme. Nuoriso kutsuu niitä termillä "tag". siis graffitin irvikuvia joissa on jonkinlaista tekstiä. Minulta kysyttiin hiljattain mitä ne tarkoittavat. Koska vartijanahan minä automaattisesti ymmärrän kaiken mitä nuoriso tekee.../sarcasm

Mutta hyvä on. Olen nyt kerännyt tähän pienen otteen kaupungin seinillä näkyvistä tageista ja kirjoittanut niiden merkityksen kuvien alapuolelle. Olkaapa hyvät.

"LOL mutta näkisittepä kun yritän kirjoittaa nimeni oikein ilman kenenkään apua"

"YOLO kaikki vartijat tuntee mut nimeltä ja osa tietää mun henkkarinkin ulkoa"

"Meidän perhe on tosi läheisiä, äiti ja iskäkin on sisko ja veli OMG"

"Vittu kun osais vittu oikeasti piirtää vittu tai edes lukea vittu SWAG"

"Mun käskettiin piirtää mun lempieläin niin piirsin tän perunan LOL SWAG"

"YOLO YOLO kiukuttaa kun en koskaan saa omaa autoa kun en saa töitä kun en jaksa käydä koulussa koska kaikki opettajat on niin idiootteja että mä en opi mitään"

"Mä olen yhteiskunnan uhri. Äidissä, opettajissa, koulussa, poliisissa, sossussa ja kavereissa on syy siihen miks mä olen tämmöinen. mä olen oikeasti täysin viaton kaikkeen.KICKASS"

"On se niin väärin että naapurin Neea sai iPhone 5:n kun mulla on vaan iPhone 4. Joo joo, osti sen kesätyörahoilla kun mä join kaljaa väärillä henkkareilla  rantsussa. Mutta mä en saanut kesätöitä vaikka hain kahdestakin paikkaa ja kyllä sekin tuo paineita ja joudun nyt pistämään itseni taas likoon kun täytyy varastaa uusi känny."

4 kommenttia:

  1. Tää oli aivan loistava :D Onneks ihmiset tietää missä mä "vartioin" ni ei tuu tollasia yleistyksiä keltään. Toki mun sit taas pitäis ilmeisesti tietää esim. koska täällä on seuraavat YT-neuvottelut, kuinka paljon niissä vähennetään ihmisiä ja miltä organisaation tasolta ja miksi alihankkijoita on tullu niin paljon lisää.. :D

    -Puomininja

    VastaaPoista
  2. paskaa. perehdy tarkemmin graffitikulttuuriin. GRAFFITI IS HERE TO STAY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja tervetuloa sivuilleni!
      Olen kovin kiitollinen että juuri sinunkaltaisesi surkea olio osui kommentoimaan tätä tekstiä.
      Nyt kun kerran erehdyit avaamaan surkean luuserinpääsi tästä asiasta (ja vielä rohkeasti anonyymina), suosittelen sinua vilkaisemaan kahta tämän blogin postausta, joiden linkit laitan alle. Tämän jälkeen tajuat että minä olen TODELLA tutustunut AITOIHIN graffitikulttuureihin, jotka ovat parhaimmillaan huikeata taidetta.
      Sen sijaan nuo sotkut, joita lahjattomat luuserit joilla ei ole minkäänlaisia taiteelisia kykyjä ruikkivat kuin haisunäädät, ovat pelkkää vähä-älyistä kuraa, eivätkä ansaitse tulla kutsutuksi nimellä graffiti.
      Linkki 1: http://tiekarttaeksyksiin.blogspot.fi/2010/11/heh-pyykkipaivagraffitigalleria_01.html
      Linkki 2: http://tiekarttaeksyksiin.blogspot.fi/2010/11/hammentavia-teemoja.html

      Poista
  3. Tosi hyvää viihdettä. En voinut nauramatta lukea tuota sun vastausta anonyymille ;). Nauroin myös noille "suomennoksille", oot ihan paras <3.
    Terkuin äippä!

    VastaaPoista