tiistai 24. huhtikuuta 2012

Turpakäräjät

Menossa oli varsin hauska baari-ilta. Tyttöystäväni joutui lähtemään kotiin koska hänellä oli aikainen herätys joten lähdin saattamaan häntä autolle. Kun kävelin takaisinpäin, vastaan käveli kaksi noin parikymppistä minulle ennestään tuntematonta kaveria, joista toinen ollessaan kohdalla löi minua täysin varoittamatta. Hän yritti osua minua päähän mutta "veti liikkuvat taakse" joten ehdin tajuamaan mitä oli tapahtumassa ja ehdin hiukan väistää iskua, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta. Tipautin kaverin nopealla head-buttilla ja polvipotkulla ja karjaisin raivoissani hänen kaverilleen että haluaako hänkin jolloin tämä nosti kädet pystyyn ja ilmoitti ettei asia kuulu hänelle.
 Jatkoin matkaani mieli mustana ja kesti hyvän aikaa vielä takaisin päästyäni ennen kuin paha mieli talttui. Mutta nyt kun olen kotona kuitenkin muuten kivan illan jälkeen, silmäkulmaani sattuu yhä ja siinä on pieni ruhje.
 Mikä lempo ihmisiä vaivaa?? Millä helkkarin idealla lähdetään lyömään täysin tuntematonta vastaantulijaa ilman että tämä provosoi mitenkään tuollaiseen tekoon? En mielestäni ole ansainnut saamaani mielipahaa saatika jälkeä naamaani. Olisi kiva tietää tunteeko kimppuuni käynyt kaveri nyt olonsa paremmaksi jollain käsittämättömällä tavalla jota minä en voi ymmärtää.

1 kommentti:

  1. nice post bro..
    visit back my page ya..
    greetings from indonesia.. thankz

    VastaaPoista