sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Känniääliöiden Top 5 kliseet

Nämä kliseet, joita portsarina ihan oikeasti saan vuodesta toiseen kuulla, eivät ikinä kuole. Lähes jokaisessa vuorossa kuulee ainakin yhden näistä. Ihmettelen vain, että onkohan joku joskus jossakin ihan oikeasti onnistunut jotenkin muuttamaan tilannettaan (joka yleensä on joko uloslento tai sisäänpääsemättömyys) näitä idiotismeja laukomalla, kun niitä kuitenkin aina vain käytetään.
Meidän ovella nämä ovat se varmin keino lentää ulos/olla pääsemättä sisään. :)

5. Mä soitan poliisin sulle.
4. Sinä rassisti!
3. Mä tunnen omistajan, sulla ei oo enää huomen töitä!
2. Sulla ei ole mitään oikeuksia koskea muhun, sen verran mä tiedän laista, mä nostan syytteen jos kosket.
 Ja ikiklassikko johon en koskaan kyllästy:

1. ETSÄ TIÄ KUKA MÄ OON?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti