lauantai 8. tammikuuta 2011

"My search for something more..."

1 kommentti:

  1. Olin vähän missannu tän tähän asti, mut nyt mul on tylsää ja projektiluontoisesti kuuntelen näit sun laittamii biisei läpi (yleensä mul ei oo aikaa ja kiinnostust kuunnella niit sillon ku luen tätä muuten). Ja vau. Tää on loistava biisi ja turha varmaan mainitakaan kuinka loistava kyseinen bändi on mun mielestä. Tää levyhän on mulle aika ristiriitainen siksi, että siltä ei monta hyvää biisiä löydy. Mutta mulla oli alusta asti sellainen olo että pelkästään tän biisin takia se menee ehdottomasti silti kokonaisuutena plussan puolelle. Se oli yksi mun Elämäni Hetkiä kun kuulin tän livenä viime kesänä. Mosh. Ja varaudu siihen että raahaan sut johonkin ulkomaille katsomaan Nevermorea, koska ne eivät juuri Suomessa käy.

    VastaaPoista